• Hej,

    som du säkert vet hör jag till dem som inte är övertygad om nyttan med Katrineholms Kommuns satsning på sociala medier. I all verksamhet som bekostas av skattepengar vill jag se en konkret, mätbar nytta för kommuninvånarna komma ut på andra sidan i form av t.ex. ökad sysselsättning, förbättrad service eller ökad inflyttning.

    Men som jag skrev i en kommentar på kkuriren.se så ser jag hellre att vi har en kommunchef som ligger i framkant (vilket alltid innebär risker), än en som ligger och guppar i bakvattnet tillsammans med Krister Wistbacka.

  • Hej Mattias!

    Fint inititativ av dig det här. Hoppas alla kommunchefer tar efter!

    Jo, jag har sedan tidigare en hemsida som heter Hittaupplevelse.se och har just startat en ny som heter http//www.listitsweden.se

    Söker nu på bästa sätt att nå ut med att privatpersoner, företag, turistinformatörer och kommuner mycket gärna får tipsa oss om egna turistmål, t.ex. badplatser, campingplatser, sevärdheter och naturupplevelser.

    Har du något bra förslag? Lite jobbigt att kontakta alla kommuner och turistkontor i Sverige! 🙂

    Tacksam för svar!

    //Carl Stridsberg

  • Pingback: Tweets that mention Mycket inkommande, mindre utgående -- Topsy.com()